שאלות ותשובות – שאלות נפוצות בנושא מזון PLATINUM

כאן תוכלו למצוא את התשובות לשאלות שנשאלו על ידי צוות שירות הלקוחות שלנו וטיפים מעשיים כיצד להאכיל את כלבכם במזון שלם עם PLATINUM.

מדוע PLATINUM מעבד בשר טרי?
בהשוואה למזון יבש קונבנציונאלי, בו רק מעובדות ארוחות בשריות, ב- PLATINUM אנו מייצרים את האוכל שלנו לפחות מ- 70% בשר טרי. בהשוואה לארוחות בשריות, שצריכות להיות מיוצרות בטמפרטורות גבוהות מאוד, ניתן לעבד בשר טרי בעדינות רבה וללא הוספת מים, אותם יש להוסיף בתהליכים קונבנציונליים. המשמעות היא שניתן להשתמש בחלבונים בצורה אופטימלית והלחות שנותרה, המורכבת ממיצי בשר טהורים, במוצר הסופי מעניקה טעם שאין דומה לו, ללא תוספת מים חיצוניים.

איך עוברים ממוצרים אחרים למזון PLATINUM?
רצוי לבצע החלפה מיידי ללא תקופת מעבר. מאחר שלאוכל כלבים לח פלטינום ומזונות יבשים אחרים יש עיכול שונה, תערובת אינה מומלצת.

מדוע האוכל זהה, לא משנה מה גזע הכלב?
כל כלב הוא במקור צאצא זאבים, מערכת העיכול מיועדת לבשר. נגיסי האוכל שלנו מעוצבים בצורה כזו שהם יכולים להיספג בקלות על ידי כל גזע מצ'יוואווה ועד הדני הגדול והם מספקים את צרכיהם של כל הגזעים באופן שווה.

מהו אורח חיי מדף של PLATINUM?
מזון הכלבים הלח עמיד למשך 18 חודשים לאחר הייצור, מזון הכלבים הרטוב MENU עמיד למשך 36 חודשים ו- MENU Mini למשך 24 חודשים לאחר הייצור.

האם אוכל לשנות בקלות בין זני המבוגרים השונים?
כן, אתה יכול לשנות בכל עת ותוכל אפילו להשתמש בסוגים שונים של אוכל באותו היום.

מדוע אין ל- PLATINUM מגוון לכלבים מבוגרים?
בטבע, זאב זקן אוכל באותה צורה כמו צעיר. אם אתה נותן לכלב מבוגר אוכל עם פחות חלבון, הוא מאבד מסת שריר ואינו נהנה כל כך מהחיים.

מדוע מזון עוף לגורים אינו מכיל תמצית צדפות ירוקת-שפתיים?
כדי להימנע מגרימת בעיות בגור הלומד לייצר את החומרים החשובים הכלולים בתמצית בפני עצמו, אסור לספק להם מזון בשלושת החודשים הראשונים.

האם PLATINUM מבצע ניסויים בבעלי חיים ?
אתה יכול לסמוך על העובדה שלא נעשים ניסויים בבעלי חיים לפיתוח וייצור של מוצרי המזון והטיפוח שלנו – לא על ידינו ולא על ידי גורם שלישי אחר.

עמודים נוספים:

נקודות הפצה מורשות

חנויות הפצה מורשות צפון: חיפה והקריות- ״משה בתיבה״ צבי באר 35, קריית אתא, 04-6706603, 050-2123778 עכו נהריה- ״משה בתיבה״ צבי באר 35, קריית אתא, 04-6706603,

מעבר לעמוד »